cancelar
Mostrando los resultados de 
Buscar en lugar de 
Quiere decir: 
Responder
marshall_m
Paper Tape
Mensajes publicados: 3
Vistas: 296
Mensaje 1 de 7

Cant run apps

my problem is when i start a app this crash leaving the screen in black, then apps close, happens with a lot of app, like snapchat, aliexpress, google and else

EDIT:

when i restarted the phone left me in fast boot with the follow message

"failed to validate boot image"

"Fastboot Reason: Fall-through from normal bot mode"

Senior MotoAgent
Senior MotoAgent
Mensajes publicados: 6.442
Vistas: 263
Mensaje 2 de 7

Re: Cant run apps

@marshall_m wrote:

my problem is when i start a app this crash leaving the screen in black, then apps close, happens with a lot of app, like snapchat, aliexpress, google and else

EDIT:

when i restarted the phone left me in fast boot with the follow message

Hi marshall_m,

I am sincerely sorry for the issues you are facing with your device, have you tried to reset app preferences? You go to Settings> Apps> tap on the three dots in the right corner> tap Reset App Preferences option. You can also check if all apps are up to date. Please let us know how it goes. 

Best regards,

Suny 

Motorola Support

marshall_mn
Fanfold Paper
Mensajes publicados: 5
Vistas: 250
Mensaje 3 de 7

sorry by the new account, but i cant login with the older one, maybe because i changed recently the password of gmail and i cant login in the phone (problem with apps)
answering yes, i did a lot of reset phone but doesnt work, just gives to me around 1 or 2 minutes without problems latter happen the problem
this pone has 2 years, i started with problems last year, started with problems in the on/off button, when i fixed this (via app volume power), arround 5-6 months later problems come with snapchat, getting closed every time that i try to run the app, now i cant use a lot of apps and when i restart the device let me in fastboot, i try 4-5 times to get the phone running because even appear the message:
i think this may be a software error or some, because the phone never falls dawn of my pocket

Senior MotoAgent
Senior MotoAgent
Mensajes publicados: 6.442
Vistas: 232
Mensaje 4 de 7

Hola marshall_mn!

No te preocupes por lo de la nueva cuenta. Tuve que trasladar el comentario a la comunidad en Español para darle mejor seguimiento, veo que has intentado resetear las preferencias de las aplicaciones, en ese caso quisera confirmar que hayas completado los siguientes pasos para tratar de solventar el inconveniente:

Eliminar la partición caché

Restablecer de fábrica el equipo

Déjanos saber si los pasos funcionan, gracias

Atte.

Suny

Motorola Soporte

marshall_mn
Fanfold Paper
Vistas: 221
Mensaje 5 de 7

solo he reseteado el telefono mil y una vez, probaré con lo de borrar la partición 

marshall_mn
Fanfold Paper
Vistas: 205
Mensaje 6 de 7

no puedo acceder al modo flashboot del tutorial, el telefono se fue a negro. Se reinicia, aparece el logo motorola y luego se va a negro la pantalla, a segundos parpadea.

Realmente parece muerto ¿Alguna solución? 

EDIT: borrar la paritición cache no funciona, el telefono sigue en negro la pantalla despues del logo de motorola

EDIT2:reestablecer de fabrica al telefono tampoco funciona, la pantalla se va a negro despues del logotipo motorola.

EDIT3: Al conectarlo a la pc suena como su fuera un dispositivo conectado luego de un rato, pero me aparece

EDIT4: el fastboot ya no muestra lo de la imagen erronea, pero sigue sin iniciar despues del logo de motorola
dejo aqui lo que dice:

AP Fastboot Flash Mode (S)

50.09 (sha-ae00f8c, 2014-06-17 16:40:42)

CPU: MSM8210 CS

eMMC_ 4GB Toshiba RV=06 PV=51 TY=17

DRAM: 1024MB Hynx S4 SDRAM DIE=4GB

Battery low (charging)

Device is LOCKED. Status Code: 0

Transfer Mode: USB Conected

bot mode....

Fastboot reason: Volume down Key pressed

USB connected

marshall_mn
Fanfold Paper