cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply
aldrighi
What's DOS?
Registered: ‎06-19-2012
Views: 171
Message 1 of 1

milestone 3 xt860 lcd defective Brasil0412 week 17

Hi All,

I bought two units of xt860.

When I put them side by side with same brightness settings one is bright vivid an the whites are shown as whites. other is at least 20% less brighter and shows yellow instead white colour and the pixel definition is way poor then the first. you can see granularity on smooth colours.

Obviously there is a defect / imperfection / inadequacy at the second one. I just want a replacement of my unit or my money back but Motorola's technicians from Brazil states there is no problem whit the equipment so I will bring them to discuss further at Brazilian courts as well in the social media of internet and other regulatory agencies.

I am calling global owners of milestone 3 to report units whit same defect as I already checked browsing in internet. Certainly we can prove there is a whole clusters of equipments with same defect and make them to do a global recall or refund.

Please do a compare with your unit and other units to check if you are satisfied with your equipment or not and if you check same isse please report the country and date of assembly.

My unit is from Brasil week 04 year 12. be smart and skip this one.

If you are owner of other unit which presents same issue keep me posted.

Thanks and Cheers.

===============================================================

Brazilian Portuguese:

Comprei duas unidades do xt860.

Quando oscoloco lado a lado com o mesmo ajuste de brilho, um tem o brilho vivo e os brancos sao apresentados como branco. O outro tem pelo menos 20% a menos de intensidade do brilho, é amarelado aonde deveria ser branco e a definiçao dos pixels é visivelmente ruim quando comparado ao primeiro. pode-se ver até granularidade aonde deveria ter cores lisas.

Obviamente existe um defeito, imperfeiçao ou insuficiencia na segunda unidade. Eu apenas quero a substituiçao do aparelho ou meu dinheiro de volta mas os técnicos da motorola brasil afirmam que nao há problema no equipamento, entao vou chamá-los para provarem isto ao juiz no tribunal braileiro, bem como para as mídias sociais e agencias regulatórias.

Convoco os proprietários de milestone 3 para relatarem equipamenos que apresentem o mesmo defeito, conforme já vi relatos pela internet. Certamente poderemos provar que existe um ou mais lotes defeituosos de equipamentos com o mesmo problema e solicitar um recall ou reembolso geral.

Por favor, compare seu equipamento com outro e verifique se está satisfeito com o mesmo e se ele apresentar o mesmo problema por favor informe o país de origem e a data de fabricaçao.

Meu equipamento é feito no brasil semana 04 ano 12. seja esperto e corra deste lote.

Se possui outro equipamento motorola com o mesmo problema por favor informe.

Obrigado