Comunidad Motorola

Teléfonos Moto GMoto G6 / Moto G6 Plus / Moto G6 Play
Todos los temas del foro
Opciones

0 Publicaciones

03-28-2020

MX

2 Signins

0 Páginas vistas

• Publicaciones: 0
  • Puntos de vista: 0
  • Message 1 of 2

Front Camera

2020-03-28, 3:37 AM
I have the same problem with the front camera of a moto g6 plus when switching to the front camera the screen freezes for a few moments and then launches me out of the application and I installed several camera applications and they do the same. Help
Resuelto! Ver la solución
Respuesta
Opciones

2638 Publicaciones

06-10-2019

US

342 Signins

31803 Páginas vistas

• Publicaciones: 2638
  • Puntos de vista: 31803
  • Message 2 of 2

Re:Front Camera

2020-03-30, 16:29 PM

I have the same problem with the front camera of a moto g6 plus when switching to the front camera the screen freezes for a few moments and then launches me out of the application and I installed several camera applications and they do the same. Help

Hello Josuel Martínez,

Thanks for posting. 

According to the issue, I suggest you perform the steps below: Go to Settings> Apps & Notifications> Apps Info> Camera> Force Stop> Storage> Clear Cache/Clear Data.

Now perform a forced reset: press and hold the power button for 10 to 20 seconds, the smartphone will restart and the boot sequence will begin (your information will not be erased).

Test and let me know the result.

Regards, 

Jacqueline

Motorola Support

¿Alguien te ayudo este día? Presiona la estrella en la izquierza para Agredéceles con un Kudo!
Si encuentras una publicación que te ayudo y que contesto tu pregunta, por favor Marcala como "Aceptar como Solucion"! Esto va ayudar al resto de la comunidad con problemas similares identificando la solución.

Respuesta
Inicio del foro

Principios de la Comunidad

Por favor revise nuestras Pautas antes de publicar.

Aprende más

Echa un vistazo a las ofertas actuales!

Ir de compras
X

Save

Autores principales de Kudoed

Banear el Usuario prestigio

Ver todo