cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply
Damvdr
Paper Tape
Registered: ‎01-25-2018
Views: 791
Message 1 of 4

Lecteur d'empreinte ne fonctionne pas sur x1 carbon / Fingerprint reader does not work on x1 carbon

Après avoir fait la mise à jour vers w10 mon lecteur d'empreinte ne fonctionne pas. Dans la gestion des périfériques il n'est pas visible. J'ai installé le pilote mais c'est toujous pareil, il n'est pas visible.. quelqu'un pourrait il m'aider ?

Merci

Google translate: French >> English

After upgrading to w10 my fingerprint reader does not work. In the management of the pheripherals it is not visible. I installed the driver but it is always the same, it is not visible .. could someone help me?

Thank you

Moderator comment: Please feel free to post in your native language, but as the principal language of this community is English, please include a translation alongside for the benefit of other members. Regards.

Commentaire du modérateur: N'hésitez pas à poster dans votre langue maternelle, mais comme la langue principale de cette communauté est l'anglais, veuillez inclure une traduction pour le bénéfice des autres membres. Cordialement.

hmdk2306
Paper Tape
Registered: ‎12-26-2017
Views: 436
Message 2 of 4

Re: Lecteur d'empreinte ne fonctionne pas sur x1 carbon / Fingerprint reader does not work on x1 car

I HAVE THE PROBLEM IN X1 YOGA 2 GEN FINGERPRINT NO WORKING PLZ HELP TO FIX
Damvdr
Paper Tape
Registered: ‎01-25-2018
Views: 433
Message 3 of 4

Re: Lecteur d'empreinte ne fonctionne pas sur x1 carbon / Fingerprint reader does not work on x1 car

Bonjour.. il faut aller dans le bios, il ne doit pas être activé ..

Regards 

hmdk2306
Paper Tape
Registered: ‎12-26-2017
Views: 428
Message 4 of 4

DANS LE BIEN LEMPRINT ACTIVER 

SETUP NOTICE NO FINGRING READER IS ATTACHED

Check out current deals!

Shop current deals

Top Kudoed Authors