cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply
kelmys
Fanfold Paper
Registered: ‎03-28-2017
Views: 634
Message 81 of 86

Re: Lenovo Yoga Book Android Nougat Breaks Google Play App Store, Help!

Dentro de poco dos años con un bug grave... Es una lastima porque la tablet es muy buena, pero un pésimo soporte lo hecha todo al traste. Si me la acabase de comprar los denunciaría porque es un defecto de fábrica, aunque sea software...

Nirva19
Paper Tape
Registered: ‎07-24-2019
Views: 405
Message 82 of 86

Yo he tenido el mismo problema y parece que es algún fallo relacionado con servicios de Google Play funcionando con Nougat. Ahora estoy funcionando con Marshmallow (s.o. original) y funciona todo correctamente. Es una pena que Lenovo de un servicio de actualizaciones tan pésimo a sus productos, o al menos a este modelo.

Hiwcome
Paper Tape
Registered: ‎08-07-2019
Views: 357
Message 83 of 86

Just my two cents..

I stumbled upon this problem some weeks ago, and did a full factory default reset to solve it.. Yesterday, it was back again and I have followed up all suggestions in this thread without much success. I even removed my google account and cleared numerous cache storages.. no luck.. until I removed the device administrators (specially the 'find my phone') and restarted. At first, no difference, but checking again, the admin was still enabled. The second I disabled it for the second time, it started downloading and installing apps...

So, frankly, i don't know if there is a common problem causing this, let alone a common solution. 

pepe98
Fanfold Paper
Registered: ‎05-03-2018
Views: 334
Message 84 of 86

Lamento indicarte que dentro de poco volverás a tener problemas. Esto te estará pasando mientras Tengo instalado Android 7. Vuelves a la de origen 601 y se acabaron los problemas. 

Y MIENTRAS LENOVO PASA DE LOS USUARIOS. SON UNOS SINVERGÜENZA. 

Nirva19
Paper Tape
Registered: ‎07-24-2019
Views: 319
Message 85 of 86

Afortunadamente, la versión 6.0.1 va bastante bien. De todas formas, que proporcionen una actualización a Nougat y que no corrijan los errores que tiene no sirve de nada. No se puede considerar ni actualización ni soporte.

Highlighted
colmech
Paper Tape
Registered: ‎03-21-2019
Views: 102
Message 86 of 86

tried it didn't make any difference 

Check out current deals!

Shop current deals

Top Kudoed Authors