Motorola Community

motorola one Phonesmotorola one zoom
All Forum Topics
Options

1 Posts

09-15-2020

IT

4 Signins

10 Page Views

• Registered: ‎09-15-2020
  • Views: 10
  • Message 1 of 1

Android Update

2020-09-15, 14:50 PM

Ho acquistato il motorola onezoom e all'epoca è uscito con android 9 quando era già uscito android 10.

Motorola già allora aveva inserito motorola one zoom tra gli smartphone che sarebbero stati aggiornati.

Ora esce Android 11 e per onezoom a parte annunci vari ancora non c'è traccia di aggiornamento e anche se uscisse un aggiornamento a android 10 ormai sarà già superato da android 11.

Proprio non mi aspettavo questo comportamento da parte di Lenovo e Motorola.

C'è speranza di vedere un aggiornamento a Android 11, almeno come ristoro per i clienti che lo hanno acquistato mentre veniva dichiarato l'aggiornamento prossimo a Android 10?

Credo non acquisterò più i vostri prodotti se questo è il comportamento nei confronti dei clienti

I bought the motorola onezoom and at the time it came out with android 9 when android 10 was already out.
Motorola had already included motorola one zoom among the smartphones that would be updated.
Now Android 11 comes out and for onezoom, apart from various announcements, there is still no trace of an update and even if an update to android 10 comes out it will already be overcome by android 11.
I just didn't expect this behavior from Lenovo and Motorola.
Is there any hope of seeing an update to Android 11, at least as a restoration for customers who bought it while the upcoming Android 10 update was announced?
I believe I will no longer buy your products if this is the behavior towards customers

Reply
Forum Home

Community Guidelines

Please review our Guidelines before posting.

Learn More

Check out current deals!

Go Shop
X

Save

X

Delete