Społeczność Lenovo

Lenovo tab M10 FHD Plus wyłącza się i włącza

Witam. Jestem tu nowa i bardzo proszę o pomoc.

Mianowicie dziś tablet oszalał!! Syn oglądał youtube. Najpierw zawiesił się i nawet przyciski głośności czy włącz /wyłącz nie działały, po czym wyłączył się, włączył i ok 10 sekund działał i wyłączył się ponownie...włączył i tak w kółko! Nie jestem w stanie nic sprawdzić, bo nim wejdę w ustawienia i sprawdzę cokolwiek to już się wyłącza.

Jak widziałam jest zaktualizowany do androida 10. Mam go dopiero 2 miesiące. Od początku potrafił czasem wyłączyć i włączyć się sam. Ale wówczas pomyślałam, że może aktualizuje się i czasem wymaga to restartu systemu.

Nie znam się na tym, nie wiem co dzieje się z tabletem :/

0
0

Re:Lenovo tab M10 FHD Plus wyłącza się i włącza

Witaj @ Monika 21. 10   ,

przetestuj reset kondensatorów (B) zgodnie z instrukcją w załączeniu posta - jest to reset "prądowy". Jeśli problem nadal występuje warto podpiąć urządzenie pod aplikację Rescue and Smart Assistant (C) umożliwia ona wykonanie kopii zapasowej danych oraz reset fabryczny urządzenia. Resetu możesz też dokonać skrótem klawiszowym (przycisk włączenia i zwiększenia głośności - reset A).

Jeśli po żadnej z tych czynności objawy nie ustąpią to niestety może być konieczna analiza serwisowa. Zgłoszenia możesz dokonać przez formularz na stronie serwisu dedykowanego www.ctdi.pl

Resetowanie urzadzen mobilnych Lenovo.pdf

Pozdrawiam,

Anna

Specjalista ds. pomocy technicznej

Jesteśmy tutaj, aby pomóc w weryfikacji i rozwiązaniu problemu - pamiętaj, że zawsze możesz zgłosić sprawę do serwisu gwarancyjnego tutaj.
Odwiedź też stronę wyszukiwania gwarancji by sprawdzić status gwarancji lub zaktualizować ochronę gwarancyjną.
Znajdź oryginalne części i ulepszenia na stronie wyszukiwania części.
Pomógł Ci ktoś dzisiaj? Kliknij kciuk w górę poniżej aby mu podziękować!
Jeśli post okaże się pomocny i zawiera odpowiedź na Twoje pytanie, kliknij "oznacz jako rozwiązanie" !

0
0